Dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń

Prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Prezes Global Biometrics Council. Naukowiec i doświadczony badacz marketingu i zarządzania. Swoją wiedzą dzieli się nie tylko ze studentami na wielu uczelniach, ale także poprzez własne publikacje naukowe. Autorka książki „Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji” (Wyd. 2PWN, Warszawa, 2019) nagrodzonej w prestiżowym konkursie Economicus 2020. Jej główne zainteresowania badawcze koncentrują się na strategiach marek, brandingu i rebrandingu oraz marketingowych aspektach zarządzania. Swoje doświadczenie od ponad 15 lat wykorzystuje podczas konsultacji dotyczących budowania strategii marketingowych dla wielu polskich firm. Od 2019 roku jest CMO PayEye – polskiego fintechu. Prof. Mróz-Gorgoń jest współzałożycielem i Przewodniczącym Globalnej Rady Biometrycznej. Rodowita wrocławianka i muzyk z wykształcenia, w wolnym czasie zatapia się w świecie muzyki operowej, czyta o historii mody, zgłębia zjawiska behawioryzmu konsumenckiego oraz wycisza podczas medytacji i jogi.